دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

در دیدار مسئولان شهر شوقان با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی؛

پروژه کتابخانه عمومی شوقان دوباره جان گرفت

خراسان شمالی

با هدف رایزنی در خصوص چگونگی فعالیت دوباره پروژه کتابخانه عمومی شوقان، بخشدار شهر شوقان با همراهی شهردار و عضو شورای اسلامی شهر شوقان با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی، با هدف رایزنی در خصوص چگونگی فعالیت دوباره پروژه کتابخانه عمومی شوقان، حسن حسین پور، بخشدار شهر شوقان با همراهی مجتبی گوهری، شهردار؛ محمد میرزایی، عضو شورای اسلامی شهر و محمد عباسزاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم با مهدی آریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان شمالی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی آریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این خصوص اظهار داشت: اتمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه ای استان در دستور کار این اداره کل است و با هدف تحقق این هدف در سال گذشته اعتبارات تعیین شده برای احداث پروژه های عمرانی این حوزه هزینه شد و در سال جاری پروژه های کتابخانه ای سنخواست و تیتکانلو به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: هم اکنون کتابخانه شهر شوقان به صورت اجاره ای دایر است و تلاش داریم با فعالیت دوباره پروژه عمرانی، کتابخانه عمومی این شهر به بهره برداری برسد.

آریان با اشاره به اعتبارات استانی و شهرستانی پیش بینی شده برای پروژه کتابخانه عمومی شهر شوقان در سال جاری، گفت: تلاش خواهیم کرد از محل اعتبارات استان نیز اعتباری پیش بینی کنیم.

جابجایی ساختمان کنونی کتابخانه عمومی شهر شوقان به دلیل قدیمی و فرسوده بودن ساختمان فعلی از دیگر موضوعات این جلسه بود که مقرر شد موضوع توسط مسئولان محلی مورد پیگیری قرار گیرد.

پروژه کتابخانه عمومی شوقان دوباره جان گرفت

پروژه کتابخانه عمومی شوقان دوباره جان گرفت

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =